fredag 29 april 2011

HUSDJUR



Jag har skaffat husdjur och ett mycket praktiskt sådant. Har köpt ett fårskinn av min jobbarkompis och det passade helt perfekt i vårt vardagsrum. Man behöver varken rasta eller mata det. Det räcker med att köra föbi med dammsugaren någon gång ibland och det passar mig utmärkt.

Eftersom dagens inlägg går i ullens tecken så kan jag passa på att visa min fina gråa pläd. Jag blev så orolig när jag tömde min lägenhet och inte hittade den, men som tur var dök den upp hemma hos mina föräldrar. Jag vävde den under ett år då jag gick på folkhögskola i Leksand, men det är först nu som den kommer till användning. Ser ni vad bra den passar även till mitt fårskinn.
Eftersom försommarens solstrålar redan börjat lysa här får den fungera som prydnad i väntan på höst då man kan svepa in sig i den och mysa under mörka kvällar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar