tisdag 12 juli 2011

SEMESTER


Nu är den här. Man vet inte hur mycket man längtat och behövt den förren den är här. Idag börjar min SEMESTER! Med den kommer även en smula stress. Det är nu man ska hinna med att göra alla sina semesterprojekt, hälsa på alla, grilla, koppla av och göra ingenting. Helst ska allt dettas göras på en och samma gång inbakat på fyra skenande veckor. Låter det en aning deprimerande? Men ni kan väl åtminstonne hålla med om att semestern har en tendens till att ha en smula bråttom!
Nu ska jag bara ägna mig åt att istället tänka på att den just har börjat och att solen ser ut att göra mig sällskap.
Det där med semesterprojekten som jag nämnde tidigare i förbifarten tänker jag inte avslöja mer om, för risken är att en filt i gräset och ett korsord lockar mer, och då får det bli så istället.

Låter Bo Kaspers Orkester bli soundtrack för kommande veckor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar