tisdag 14 maj 2013

NEDKLIPPT GLESRIPS


Så lika men ändå så olika.
Nu är mitt livs första trasrips nedklippt och det ska bli spännande att se hur resultatet blev.

Än så länge är de bara nedklippta men snart ska jag ta mig an att klippa rent och montera.
Har en och annan lagning att göra också så vi får väl se hur mycket det kommer att märkas på dem att varpen inte var som den skulle.
Kvalitén verkar i alla fall vara helt ok vilket inte heller är lätt att veta innan man provat.
Jag återkommer med bild på de färdiga mattorna.

3 kommentarer:

  1. De ser fina ut. Ska du bandkanta eller hur gör du kanterna? Lycka till MalinSj

    SvaraRadera
  2. Ska bli roligt att se mattorna i sin helhet. Blir jättefina.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  3. Det ska bli fåll på dessa mattor. Det ska bara göras också....
    Men jag lovar att ni ska få se!

    SvaraRadera