torsdag 26 september 2013

UR LED ÄR TIDEN


Ja det kan man säga när man tittar på vad som vävs just nu. Det är tomteverkstad på gång! 
5-6 oktober är det hantverksmässa på Ljungs Slott, och förra året när vi var där så var det första jag sålde en tomtematta. Jag som vävt den inför julmarknaden, fick vara utan den då... Nu väver jag en ny så får vi se om den hinner att bli klar till Ljungs Slott eller om jag får ha den kvar till julmarknaden.
Tanken är i alla fall att jag ska hinna färdigt med den tills dess. Förra året knöt jag fransar i bilen på vägen dit så jag borde hinna, förr eller senare. (nej, det var inte jag som körde...)

Mer om Höst på Ljungs Slott hittar du här

Nu är det bäst att jag fortsätter att väva om jag ska hinna färdigt! 

1 kommentar:

  1. Den mattan får du inte med dej hem igen. Supersnygg.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera