söndag 22 december 2013

GOD JUL



Ursäkta, jag tror bestämt att jag fastnade i julstressen!
Det är ju en tid då man vill så mycket och hinner så lite. Kan i alla fall trösta er med att jag inte vävt något på väldigt länge så ni har inte missat något!
Istället har det kokats julgodis, handlats julklappar och pyntats. Det är en roligt tid när man får gå "all in" och pyssla, pynta och mysa så mycket man bara kan! Och julmusik är ju bara ett måste!
Snart, snart är det dags för final för snart är julhelgen här. 


Jag vill önska er alla en innerligt God Jul och jag hoppas att ni alla får fira den just precis så som ni vill.

Själv ska jag njuta av nära & kära, en massa god mat och sedan hoppas jag att tomten tittar förbi och att jag varit tillräckligt snäll!


GOD JUL

1 kommentar:

  1. GOD JUL o GOTT NYTT VÄVÅR/HANDARBETSÅR :)
    Hoppas den blir exakt som du hoppas o som passar dig.
    Kram Monika

    SvaraRadera